W dniach 28-29.05 grupa 19 uczniów z klasy IITL wraz z wychowawcą i opiekunami udała się na wycieczkę w malowniczy region jakim są Pieniny.

Pierwszego dnia na szlaku wyprawy znajdował się zabytkowy kościółek w Dębnie wpisany na listę UNESCO, zwiedzanie z przewodnikiem przepięknie położonego nad jeziorem Czorsztyńskim zamku w Nidzicy oraz 3h spływ Dunajcem. Po przepięknych widokach, które towarzyszyły nam podczas spływu udaliśmy się na miejsce spoczynku do Krościenka nad Dunajcem. Drugi dzień okazał się dużym wyzwaniem, ponieważ w programie było wejście na jeden z głównych szczytów Pienin - Trzy Korony. Po ponad dwugodzinnym marszu zmęczeni, ale z uśmiechem na twarzy dotarliśmy na szczyt góry. Widoki, które mogliśmy podziwiać z Trzech Koron zrekompensowały trud i wysiłek, jaki ponieśliśmy, by dotrzeć na szczyt. Następnym ,a zarazem ostatnim punktem wycieczki po zejściu z Trzech Koron było udanie się do uzdrowiska Szczawnica gdzie zwiedziliśmy park zdrojowy i mogliśmy spróbować wód zdrojowych. Po tych wszystkich zabiegach w uzdrowisku ze smutkiem i żalem, że to już koniec cali i zdrowi udaliśmy się w drogę powrotną do domu.